woensdag 11 april 2018

(OUD) NIEUWS BASKETBALL JEUGD NEDERLAND / HS USA / ZOON ANOUK: Basketballende zoon Anouk vertrekt naar Amerika DE GELDERLANDER / BASKETBALL TALENT / HUAN INTEREST

Lees de originele versies van het onderstaande --- Hier ---


** Klik op video voor geluid
Video
Vind ik leuk  Reageren

  • anouk jeetje, wat ben ik als moeder trots en geëmotioneerd als ik dit zie. Mijn lieve Benjahmin Kingsley, wat ga ik je missen...
    Deze zomer breng ik hem weg naar Amerika om zijn grote droom te verwezenlijken.
    En wat hebben jullie dit mooi in beeld gebracht!
    😍 @alldayathletesnl
    Full version check alldayathletes.nl

    #dreamchaser #nba #nbayoungboy #highschool #uscollege
  • Meer opmerkingen laden
  • danielle.dekoning.37Jeetje ik begrijp heel goed dat je super trots op je jongen bent. Wat een prestatie. En heel eerlijk wat goed dat je hem 'los' laat om die kans te laten geven. Heel eerlijk ik ben een moeder die ze ( ik weet het is niet goed)benauwd. Ik denk dat ik zo grote moeite zou hebben om hem niet om me heen te hebben. Anyway het bewijst maar eens te meer dat je je boyz zoveel liefde, zelfvertrouwen hebt gegeven dat ze dit met gemaak aankunnen. Top! Heel veel ja plezier in het volgen en ontwikkeling van je zoon en ook ja mischien verdrietig dat hij daar naar toe gaat en hem niet vaak ziet. ( niet naar bedoeld). Top moeder#respect





Basketballende zoon Anouk vertrekt naar Amerika

video 

Benjahmin Kingsley, de 16-jarige zoon van de Haagse zangeres Anouk, vertrekt deze zomer naar de Verenigde Staten om aan zijn basketbalcarrière te werken op een High School. Anouk wordt emotioneel bij de gedachte dat haar tiener vertrekt.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten