woensdag 7 november 2018

NCAA/ABA/NBA LEGENDE / SUPER-SPRINGER & UITVINDER 'ABOVE THE RIM' / VOOR DE JEUGD / NC STATE-DENVER NUGGET: Skywalker David Thompson(44min) - Een van de Besten Ooit! / DOCUMENTAIRE/FILM / ULTRA SHARTIE AART DEKKER COLUMNIST / BASKETBALL HISTORIE / DR. J. / MJ / KOBE /


Skywalker David Thompson


Gepubliceerd op 26 okt. 2013
**
Het grootste deel van mijn tiener-basketball-jaren hing hij in de vorm van een originele Amerikaanse NBA Poster boven mijn bed, naast Julius 'Dr. J.' Erving... Hij was ongeveer van mijn lengte(1.92). Hij was een Held en Voorbeeld voor spelers als Michael 'MJ/Air' Jordan maar ook voor Kobe Bryant, dus ik was in goed gezelschap. Wie kent hem nu nog behalve oude knarren zoals ik..? Daarom, special voor de Jeugd van Nu..! (AD)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten